مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده
سرخط خبرها

تاکید مخبر بر نقش روابط تهران و دوحه در گسترش صلح و ثبات منطقه| امیر قطر: صدور ویزای تماشاگران ایرانی تسهیل می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۸۴۱۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تاکید مخبر بر نقش روابط تهران و دوحه در گسترش صلح و ثبات منطقه| امیر قطر: صدور ویزای تماشاگران ایرانی تسهیل می‌شود
معاون اول رئیس‌جمهور بر گسترش هرچه بیشتر روابط دوجانبه و منطقه‌ای تهران و دوحه و نقش این روابط در توسعه صلح، ثبات و امنیت منطقه تاکید کرد و خواستار توجه به برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور در بدو ورود امیر قطر به تهران، با اشاره به سطح روابط مناسبات دو کشور، از مواضع قطر در موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه در قبال ایران قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور صهیونیست‌ها در منطقه و شهادت روز گذشته خبرنگار الجزیره توسط رژیم اشغالگر در سرزمین‌های اشغالی، مواضع دولت قطر را در این خصوص ارج نهاد.

مخبر بر گسترش هرچه بیشتر روابط دوجانبه و منطقه‌ای تهران و دوحه و نقش این روابط در توسعه صلح، ثبات و امنیت منطقه تاکید کرد و خواستار توجه به برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر نقش و اثرگذاری توسعه همکاری‌های ایران و قطر در ساماندهی و حل و فصل بحران برخی کشور‌های منطقه نظیر یمن و افغانستان تاکید کرد.

وی توسعه روابط بانکی و اقتصادی را در راستای همکاری دو کشور با اهمیت برشمرد و گفت: توسعه روابط بانکی و تجاری میان ایران و قطر می‌تواند به تسهیل روابط و مراودات تجار و سرمایه گذاران دو کشور کمک کند.

مخبر با اشاره دیدار‌های مسئولین ارشد دو کشور و توافقات صورت گرفته برای همکاری مشترک در برگزاری جام جهانی قطر، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در زمینه برگزاری این مسابقات در قطر خبر داد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این دیدار، روابط دو کشور را تاریخی و مستحکم توصیف کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، دیدار‌های خود با مقام معظم رهبری و رییس جمهور را پراهمیت توصیف کرد.

وی با اشاره به عمق روابط تهران و دوحه، افزود: در مقاطع حساس و اثرگذار است که سطح روابط و مناسبات دو کشور نمایان و آشکار می‌شود.  

امیر قطر با اشاره به زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور در آینده نزدیک، گفت: از مسئولین طرف قطری خواسته‌ام با شناسایی زمینه همکاری‌های دو کشور، بسترسازی لازم را انجام دهند تا به سطح مطلوبی از مناسبات اقتصادی فیمابین دست پیدا کنیم.

وی از تسهیل فرایند صدور ویزا برای تماشاگران ایرانی علاقه‌مند به حضور در جام جهانی قطر خبر داد و با اشاره به سفر هیات قطری به کیش جهت همکاری با ایران در زمینه برگزاری جام جهانی، از پیشنهادات و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی کرد.

امیر قطر همچنین از معاون اول رییس جمهور کشورمان برای سفر به این کشور در جهت تقویت و تحکیم مناسبات سیاسی و اقتصادی فیمابین دعوت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->